08 Sierpnia 2022 03:52
Losowa Fotka
Translator
Logowanie
Nazwa użytkownika

Hasło



Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się

Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło
Shoutbox
Musisz zalogować się, aby móc dodać wiadomość.

Suchy
04.07.2022 19:28
Tak na szybko, jakie jest minimalne dopuszczalne ci?'nienie sprezania?

Suchy
13.06.2022 21:22
Nie pisac' polskich znakow i tyle. :-)

marjew
13.06.2022 18:30
Ca?y czas pokazuje mi znaki zapytanie zamiast polskich znaków na forum. wszystkie teksty

CZESIO1958
08.04.2022 09:10
Kilka razy

Suchy
04.04.2022 06:24
A po co? rozpia? Ci si? kiedys lancuch? :-p

CZESIO1958
28.03.2022 06:29
Tak Grin

Suchy
20.03.2022 05:12
Kurde! Wczoraj 1 raz w ?yciu p?k? mi ???cuch w motocyklu! I to taki, który przez 20 tys wyciagn?? si? zaledwie 0,5 %, kurde! A wy wozicie ogniwo spinaj?ce?

Rafiolino
05.02.2022 23:21
Poprosze zatem Smile

Archiwum shoutboksa
Language Switcher
Przetłumacz stronę

Zobacz temat
SFM Junak » Junak w trasie » spotkania
 Drukuj temat
XXV Dzikowisko
jacekniemiec
. Na dniach mo?ecie zaobserwowa? zmo?onych ruch Junaków i Junaków zast?pczych zmierzaj?cych z ca?ej Polski nad Solin?. W weekend 27 - 29.06. Odb?dzie si? tam XXV Dzikowisko
 
zdzicho
https://gs24.pl/j...d/57555427

Ze o tej imprezie dowiedzialem sie z gazety a nie z forum to tylko usiasc i plakac
JUNAK M10 RAMA 25538 1961R./ MW-750M RAMA R12?T5219 1974R.
 
brzegorz
Pewnie nie zaslugujemy (nie jestes jedyny) aby wiedziec o takich imprezach.Zapewne trzeba nalezec jeszcze do innych grup Junakowych, a my tutaj to tylko "plotki"
Najbardziej szcz??liwi ludzie nie posiadaj? wszystkiego co najlepsze. Oni jedynie wydobywaj? wszystko, co najlepsze, z tego, co posiadaj?". Junak M10
 
Tomek Sz
Forum niestety mocno wychamowa?o, ale ka?dy z nas do tego dok?ada. Samo sie nie bedzie pisalo. Najczesciej poruszany temat ostatnio to aukcje internetowe...Wracajac do tematu, to Dzikowisko w tym roku bylo swietnie zlokalizowane, zorganizowane, tylko specyfika osrodka nie pozwalala na rozbicie namiotu, wiec troche mniej dziko.
 
Janek Z
Wychamowalo? Tomek, nie przesadzaj, chamówy zadnej tu nie widze Wink
 
Tomek Sz
Janek Z napisa?(a):

Wychamowalo? Tomek, nie przesadzaj, chamówy zadnej tu nie widze Wink


Przepraszam- wyhamowalo. Mature mialem w 97...
 
Czarny
Przesadzacie z tym ze ma?o sie dzieje na forum FSM. Nawet Fryderyk wroci? na forum Pfft i zacza? sie udzielac. Zeby nie bylo nie ma tutaj mojej zlosliwosci Pfft
 
kriskr
Warszawska ekipa to wracala nawet boczna trasa Bychawa -Osmolice.
Najsampierw uslyszalem, potem zobaczylem jak swinie rynnami na dach uciekaja Smile. Po chwili wiedzialem juz dlaczego Grin
kkr

nulla dies sine linea
 
Stary
zdzicho napisa?(a):

https://gs24.pl/j...d/57555427

Ze o tej imprezie dowiedzialem sie z gazety a nie z forum to tylko usiasc i plakac


Od wielu lat Dzikowisko jest ZAWSZE w ostatni weekend maja Smile Tego nie trzeba oglaszac - to sie po prostu wie!
Fabryka Junaków
Zapraszamy na http://www.fabryk...
 
jurek53
Pan HENRYK DRAGAN by?y pracownik SFM.mam kontak.odwiedzi?em tez osobiscie.ma dobr? pamiec.mozna z p.HENRYKIEM rozmawiac i zartuj?c godzinami....
 
Janek Z
Stary napisa?(a):

zdzicho napisa?(a):

https://gs24.pl/j...d/57555427

Ze o tej imprezie dowiedzialem sie z gazety a nie z forum to tylko usiasc i plakac


Od wielu lat Dzikowisko jest ZAWSZE w ostatni weekend maja Smile Tego nie trzeba oglaszac - to sie po prostu wie!


Link Zdzicha nie dotyczy Dzikowiska, a wjezdzania po schodach.
 
zdzicho
Dokladnie tak. Chodzilo mi o impreze na Wa?ach Chrobrego bo o Dzikowisku to w sumie sie slyszy

Po??czony z 07.07.2022 07:20:
Mam prosbe do osob z Dzikiego. Czy ktos moglby grzecznosciowo zamiescic mój post o takiej tresci:

Szukam na wszelkie mozliwe sposoby Junakowca ktory w 2008 lub 2009 ewentualnie ciut pozniej bral czesci od Junaka z ul. Pieknej / K.Marki. Tam corka sprzedawala po ojcu Junakowcu caly blaszak i przez brak zlotowek przez pierwszego kupca podzielono to wszystko na dwie czesci. Pierwszy kupiec wzial Junaka przejsciowke z silnikiem z pozniejszego Junaka, rame od wozka bocznego i sporo drobnicy. Mial zgromadzic kase i wziac reszte ale ze nie nazbieral to druga czesc gratow wzial ktos z prawego brzegu ale bardziej prawdopodobne ze z okolic Kamienia Pomorskiego. W tym blaszaku Junaki byly podobno dwa. Ja odkupilem calosc od tego pierwszego nabywcy. I teraz szukam drugiego nabywcy bo jemu przypadl silnik od przejsciowki o numerze *0013320* pozniejszy Junak z rocznika 1963 lub 4 raczej w proszku , gondola od wozka i pewnie sporo drobnicy. Mi zalezy na tym silniku do tej przejsciowki bo mam zalozony z tej pozniejszej ramy. Moze ktos kojarzy kto mogl wziac ta druga czesc gratow lub ze slyszenia ta historie i cos podpowie. Jakby co tel. Do mnie 888599749
Edytowane przez zdzicho dnia 07.07.2022 07:20
JUNAK M10 RAMA 25538 1961R./ MW-750M RAMA R12?T5219 1974R.
 
Przejdź do forum:

17,072,898 unikalne wizyty

Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2022 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.